Skip navigation
Главная
Просмотреть
Разделы
и коллекции
Browse Items by:
Году выпуска
Автору
Названию
Ключевому слову
Последние поступления
Частые вопросы
Топ 10 публикаций
Топ 10 авторов СумГУ
Статистика
Справка
Войти
Мой архив
Получать обновления
на email
Редактировать профиль
SumDU Repository
Просмотр по ключевому слову качество обслуживания
Показаны результаты 1 - 17 из 17
Год выпуска
Название
Автор(ы)
Тип
Просмотров
Загружено
2015
Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises
Gritsenko, O.I.
Article
-150442816
323696205
2019
Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan
Muneeb, F.M.
;
Chughtai, M.S.
;
Anjum, U.
;
Ma, J.
Article
-2046462849
-1669174434
2017
Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks)
Vashchenko, M.
;
Cherniavskyi, I.
Article
-2111965757
1409067025
2022
Measuring the Effect of Healthcare Service Quality Dimensions on Patient’s Satisfaction in The Algerian Private Sector
Mrabet, S.
;
Benachenhou, S.M.
;
Khalil, A.
Article
657842367
360962142
2016
Prospects for compilation integrated reporting credit unions
Gritsenko, O.I.
Article
504119117
2093417126
2015
Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Gritsenko, Olena Ivanovna
Article
2801164
3448495
2015
Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект
Hrytsenko, Olena Ivanivna
;
Skorba, Oleh Anatoliiovych
Article
24279009
30755635
2016
Вступ до інформаційного аналізу і синтезу інфокомунікаційних систем
Moskalenko, Viacheslav Vasylovych
;
Dovbysh, Anatolii Stepanovych
Schoolbook
-1763690176
-1919121683
2016
Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
-916341426
2126014778
2017
Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг
Решетнікова, І.Л.
;
Шаповалова, Е.П.
Article
48613852
15191842
2019
Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми)
Росюк, О.В.
Masters thesis
5
1
2021
Огляд показників ефективної діяльності підприємства сфери роздрібної торгівлі
Koibichuk, Vitaliia Vasylivna
;
Сидоренко, А. А.
Conference Papers
44105
54853
2013
Основні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Preprint
4314473
3629725
2012
Проблеми організації планування витрат на якість обслуговування
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
91948280
165262915
2023
Розробка стратегії обслуговування споживачів
Жмуд, Р.С.
Bachelous Paper
4755
3794
2014
Стандарти інтегрованої звітності в контексті забезпечення конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Book chapter
146980204
188764658
2014
Фактори впливу соціальних аспектів діяльності на формування інтегрованої звітності
Hrytsenko, Olena Ivanivna
Article
6489056
9297978
Текущие фильтры:
×
Сортировать по:
году выпуска
названию
дате поступления
В порядке:
возрастания
убывания
Результатов на странице
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Перейти к: